Sayfalar

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Aşık Olduğumuzu Nasıl Anlarız ??!!

Arkadaşlar ara ara yazabiliyorum kusura bakmayın sıcaktan mıdır nedir ilham gelmiyor lö ?
ama şuan sanırım bence kesinlikle olabilir olmaya da bilir büyük ihtimalle birazcık aşık gibi bir şey olmuş durumdayım.Ya aslında değilim hoşlanıyorum ya.Harıl harıl ders çalışıp onun okuduğu şehire gidicem sorun kalmayacak :)))
GİDECEM!
dağıtırım buraları valla ya bak bak durumumu beğendi eşekoğlueşeeek :)))))).:==?= nasıl tatlı var ya görseniz aşık olursunuz erkekler bile olur o yüzden görmeyin beni katil yapmayın boşuna :) maddelerimize geçelim.Bence bana hak vericeksiniz =) ( kötü kız bakışı) ( onu da siz hayal edin)

KELEBEK Mİ LA O ?
Hani derler ya aşık olunca midem de kelebekler uçuşur yok götümde cır cır böceği dolaşır filan diye.İşte bu dönemler de böyle bir şeyler olur ama öyle kelebekmiymiş mideymiş ayy uçuşmaymış öyle nazik şeyler olsa keşkee. Şimdi çok ağır bir metal müzik eşliğinde bu dediklerimi hayal edin.
Bir tane orusbu fil gelir mideniz de zıplar halay çeker kendi başına sonra tüm erkek filleri başına toplar.Yaklaşık 8 10 tane erkek fil gelmiştir sonra bunların hepsi .................................................
öyle bir yaparlar anam anam işte o dur! Mideniz de olan asıl şey budur.Yok kelebekmiş uğur böceğiymiş! FİLLER SEX YAPIYOR BE ANAM! tabii arada halay filan da çekiyorlar. Hayır sadece mideniz de olsa kafanız da götünüz de gözünüz de her yerdeler ! Götünüz de olan şeyleri söylemek istemiyorum ama çok kötü şeyler ÇOK KÖTÜÜ ÇOOK. ( kötü kız bakışı)

BEYNİMİ KİM ELE GEÇİRDİ?
Bu benim en nefret ettiğim evrelerden biridir.Ya sanki işin gücün yokmuş gibi her dakika aklına gelir.Göte yollamak istersin ''yollaaa laağn birazda götümle düşüneyim şu malı'' dersin ama olmaz aklındadır hep oraya yapışıp kalmıştır.Çıksana lan! Oğlum senin yüzünden yakında çişimi yapmayı unutacam ondan korkuyorum. Yok kardeşim çıkmaz.Deli eder. Düşünün yani sabah rusça bir marş dinliyordum aklıma geldi ??? ne alaka :D ''birlikte Sovyetleri yeniden kuracağız hahahah'' gibi şeyler bile geliyor insanın aklına.
Sonra bu evrenin devamı olarak yemek yiyemezsin her yaptığın şeyde dersin ki '' ah yanımda olsa da birlikte yapsak'' hatta arada şizofrene bağlar yanındaymış gibi düşünürsün.
ahh birlikte şu yemeği yiyor olsak keşke. Ahh birlikte oturuyor olsak keşke.Ahh birlikte banyo yapıyor olsak keşke.Ahh birlikte çişimizi yapıyor olsak keşke.Ahh birlik de ahhh..Şeklinde çirkinleşebiliyor.

SOSYAL AĞLAR GELİOM!
Eskiden olduğu gibi mendil filan atsak ya.Tabii benim gibi şıpsevdilere mendil dayanmazdı o ayrı mesele.Özellikle facebook başrolü oynuyor bu maddemiz de. Girersin sonrası malum.7 24 onun profilindesin.Ne beğenmiş ne paylaşmış ne yazmış vs vs. Hatta benim gibi yapan var mı bilmiyorum nedenini çözemedim hala sohbetten açıyorum sonra altta duruyor öyle.Yazmıom da duruyor mal mal.
 Belkiii yazar.Hayır sen onu öyle yapmayınca yazmayacak mı ? Öyle saçma bir alışkanlık mı desem bir şey işte.Ya var ya süper ajan olurum ben.Kendi kendi mi süper eğittim.Burda hepimizin yaptığı şeyler.
Ahaaa bunu paylaştı
şunu beğendi
bu kızın resmini beğendi!! hemen kızı şikayet et.
hemen ne beğendiğine gir aynı şeyleri paylaş!! genelde müzik olur.
beni fark etsin diye durumuna bir şeyler yaz ölümüne yaz yeter ki yaz.
sohbeti aç altta bırak.Belki telepatik bir şeyler olur.
Beğendiği sayfaları beğen.
GÖREV TAMAM! sonra heyecanlı bekleyiş beklerden tabii profiline girioz bakıoz öyle mal mal.sohbete bakıyoruz yazı şeysi çıkacak mı diye. Ihh hıh yok yazmıyor.SONRA ÇILDIIIIIR.
( 1 ay sonra selam yazmayı planlıyorum :) nasıl büyük adım :) )

FALCIIIIĞĞĞ
Tabii her kızın yaptığı şey. Hayatında bir gelişme olacak bu dönemler de çok bilmek ister.Erkekler pek yapmaz sanırım.Koştur koştur giderler.Basarlar parayı anlat bacım derler bu bacı da genelde atar tutar.Yok bu olacaaağ yok sana yol vaarrğğ şurada biri var şurada at var at boku var filan der.Ehh aşık insan da kendine göre güzele çeker. '' ahan inanmıyorum at çıktı at murattır.boku da bebemiz mi acabaaağğ??? evet evet öyledir ihihi ''

DOĞA ÜSTÜ ŞEYLER :o
Benim gibi arkadaşlar vardır bence ya :) ben hemen manyak manyak gider telepati yapmaya çalışırım.Hatta böyle çok istiyorsam büyüleri duaları okurum nette aha bunu yapcam süper kesin sonuç derim ama hiç yapmamışımdır.Gerçek olsa bile bu şekilde elde etmek istemem.Aslında isterim de boşverin :D
Aşık arkadaş mesela ben açar telepati nasıl yapılır bilmemneyleri okur sabahtan akşama kadar böyle bir umutlanır.AHA bunu yapcam der. Yapmaya çalışır.Ben hep telepatik yollarla mesaj göndermeye çalışırım mesaj da genelde şöyle ''hadi mesaj at hadi mesaj at hadii mesaj hadiiii mesaaaj at oğlum mesaj atsana be!'' bunu içimden söylerken de bazen resmine bakarım bazen de öyle mal mal durur söylerim.Hiç işe yaramadı :) :) :)

Sonra ki evre kudur kudur kudur kendi kendine ya o kadar düştüm ki adama dedim ki bak bak kendi şehrimde dediğim şeye bak '' ben şurayı bilmiom bana gezdirir misiniiz ? :))) '' bu kadar düştüm.Ama cidden bilmiyorum anlaşmıştık ama mesaj filan atmadı sanırım çıkmayacağız ama sorun değil şuan çok hırslandım kazanıp yanına gitcem hahayt! boyu da boyuma uygun ;) bir de böyle hayalleri olur aşık arkadaşın :) ama bu olacak gidecem banane


3 yorum:

  1. Ben Sonsuz yeni adım Ted oldu ama blogum aynen duruyor ok görüşmek üzere =)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Bu arada sizi izlemeye aldım, bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil